42-opis

42-opis

Ulotki reklamowe jako najprostsza i relatywnie tania forma reklamy, drukowane są w celach informacyjnych lub propagandowych, najczęściej przewidziane są do błyskawicznego rozpowszechniania. Fachowo ulotki określa się mianem druków bezadresowych, co jest odzwierciedleniem faktu, że nie są adresowane do żadnego konkretnego odbiorcy. Całkowita objętość ulotki może wynosić nawet do czterech stron, choć zdarza się to względnie rzadko. Współcześnie tworzone ulotki najczęściej są jednostronne lub dwustronne. Drukuje się je z reguły na niewielkich formatach papieru od a6 do a4 , co ułatwia kolportaż i pozwala osobie czytającej ulotkę błyskawicznie zapoznać się ze znajdującymi się na niej informacjami. Zaprojektowanie, tworzenie i drukowanie nawet dużej liczby ulotek wymaga relatywnie niewielkich nakładów finansowych, a skuteczność kampanii reklamowej opartej na dystrybucji ulotek jest bardzo wysoka. To jeden z głównych powodów niesłabnącej popularności tego nośnika reklamy


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.